Share |

Istri Kapten Timnas Singapura Hina Safee Sali


Pertempuran malaysia vs singapura dalam ajang pra kualifikasi pra piala dunia berbuntut panjang .Malaysia yang terkapar usai kalah 5-3 di leg 1 dan bermain 1-1 di bukit jalil membuat mimpi mereka ke kualifikasi grup piala dunia terkubur .
Namun tindakan kurang sportif ditunjukan isteri kapten timnas singapura shahril ishak (yang juga membela medan chief) di dunia maya .Melalui akun twitter nya di @hidayah17 , ia menulis status yang mengina kapten malaysia safee sali . ia menyebut safee dan rekannya amirul hadi dengan monyet !!!
"2 monkeys in the pitch , bicycle kick konooon !!!! goooooooo " begitulah lengkapnya bunyi status istri shahril ishak tersebut mengomentari aksi spektakuler tendangan salto safee sali dan amirul hadi secara bersamaan saat leg ke-2 di bukit jalil , malaysia.

Walaupun belakangan akun twitter tersebut telah dihapus , safee sali kepada pers mvlaysia mengungkapkan kekecewaannya terhadap tindakan isteri shahril ishak tersebut yang menurutnya telah menghina timnas malaysia secara keseluruhan .

“Saya cukup tersinggung dengan kata-kata isteri Shahril, apa lagi suaminya adalah sahabat saya yang turut beraksi di liga Indonesia. Malah Shahril juga meminta jersi saya selepas perlawanan tempoh hari sebagai tanda persahabatan kami, tetapi kenyataan isterinya amat menyinggung perasaan saya.”begitu ungkap safee pada pers malaysia . Walau belum memikirkan akan membawa ke ranah hukum , safee berharap istri shahril dapat melayangkan permintaan maaf terbuka pada rakyat malaysia
Link 
Share on Google Plus

About 12paz